Partnership afvikler og sælger centerevents for LEGO®

Partnership har siden 2017 afviklet en stor del af LEGO’s brandaktivering i de danske storcentre. Konceptet som Partnership tilbyder, er en attraktiv eventpakke, som skaber den helt unikke stemning, uanset om det er som centeraktivitet eller som virksomhedsevent.

  • LEGO (rettighedsejer).
  • Samarbejde siden 2017 i adskillige storcentre i Danmark og enkelte i Sverige.
  • Brandaktivering, afvikling, drift, projektledelse, koordinering, salg af konceptet.

01. Opgaven

At aktivere den købestærke børnefamilieforbrugergruppe via et af verdens mest kendte brands. LEGO appellerer først og fremmest til piger og drenge i alderen 3-12 år, men forældre og bedsteforældre deltager med stor glæde i LEGO universet og fordyber sig i gammeldags leg og byggeaktiviteter.

Endvidere ønskede LEGO at tilbyde en værdiskabende aktivitet som deres samarbejdspartnere i detailsegmentet kunne ”tappe” ind i.

Image
Image

02. Løsningen

LEGO eventet skaber et stærkt visuelt udtryk på det lokale centertorv gennem sine genkendelige kvaliteter og værdier på tværs af generationer. Eventets varighed er typisk én-to uger. Uddannet personale medvirker til at motivere til leg og aktivteter. Partnership står for alt praktisk håndtering samt salg af eventet.

03. Resultatet

Et stærkt og gennemprøvet koncept i samarbejde med et verdenskendt brand, der tiltrækker, aktiverer og fastholder kunder. Et oplagt koncept til storcentret eller den større virksomhed som ønsker at aktivere børnefamilien med et gennemprøvet koncept, der fornyes årligt og som stadig er aktuelt hos børnene.

LEGO kunne via konceptet sikre en stærkere involvering med den lokale detailhandel, som BR, Føtex, Bilka og flytte salg af produkter ind i butikken.

Image

Se andre cases


Luk menu