Partnership afvikler og sælger centerevents for LEGO®

Partnership har siden 2017 afviklet en stor del af LEGO’s brandaktivering i de danske storcentre. Konceptet som Partnership tilbyder, er en attraktiv eventpakke som skaber den helt unikke stemning uanset om det er som centeraktivitet eller som virksomhedsevent.

CASE FOKUS

LEGO (rettighedsejer).

PERIODE / EVENTS

Samarbejde siden 2017 i adskillige storcentre i Danmark og enkelte i Sverige.

SERVICES

Brandaktivering,  afvikling, drift, projektledelse, koordinering, salg og formidling af konceptet.

LEGO case_1

01. Opgaven

At aktivere den købestærke børnefamilieforbrugergruppe via et af verdens mest kendte brands. LEGO appellerer først og fremmest til piger og drenge i alderen 3-12 år, men forældre og bedsteforældre deltager med stor glæde i LEGO universet og fordyber sig i gammeldags leg og byggeaktiviteter.

Endvidere ønskede LEGO at tilbyde en værdiskabende aktivitet som deres samarbejdspartnere i detailsegmentet kunne ”tappe” ind i.

02. Løsningen

LEGO eventet skaber et stærkt visuelt udtryk på det lokale centertorv gennem sine genkendelige kvaliteter og værdier på tværs af generationer. Eventets varighed er typisk én-to uger. Uddannet personale medvirker til at motivere til leg og aktivteter. Partnership står for alt praktisk håndtering samt salg af eventet.

LEGO case_2
LEGO case_3

03. Resultatet

Et stærkt og gennemprøvet koncept i samarbejde med et verdenskendt brand, der tiltrækker, aktivere og fastholder kunder. Et oplagt koncept til storcentret eller den større virksomhed som ønsker at aktivere børnefamilien med et gennemprøvet koncept, der fornyes årligt og som stadig er meget aktuelt hos børnene.

LEGO kunne via konceptet sikre en stærkere involvering med den lokale detailhandel, som BR, Føtex, Bilka og flytte salg af produkter ind i butikken.