Grundfos sponsorerer Badminton Danmark

Partnership har de seneste 7 år varetaget Badminton Danmarks kommercielle rettigheder og aktiviteter. I den forbindelse har Partnership formidlet et samarbejde mellem Grundfos og Badminton Danmark.

  • Grundfos (rettighedskøber).
  • Aktiviteter og turneringer med Badminton Danmark primært i Asien, med fokus på Kina.
  • Sponsor formidling, hospitality, brandaktivering.

01. Opgaven

Som en af verdens førende virksomheder indenfor pumpeløsninger og trendsætter indenfor vandteknologi, ønsker Grundfos, at nye såvel som nuværende kunder opnår større kendskab til deres produkter og brand.

Image
Image

02. Løsningen

Med fokus på Asien og især Kina, har Grundfos og Badminton Danmark indgået et partnerskab, som bl.a. indeholder eksponering via det danske landshold. Derudover giver det muligheden for at bruge de danske spillere i forbindelse med unikke arrangementer, hvor Grundfos’ slutbruger kommer helt tæt på stjernerne. Badminton er en af de mest sete sportsgrene i Kina (ca. 250 mio. husstande kan se de største turneringer), og de danske spillere er kæmpe idoler for mange badmintonfans i Kina, hvilket kan åbne dørene for Grundfos på de asiatiske markeder.

03. Resultatet

Udover at brande Grundfos via eksponering giver partnerskabet Grundfos mulighed for at interagere med eksisterende, og potentielle samarbejdspartnere i en helt unik ramme. Samtidig deler Grundfos og dansk badminton værdier såsom ansvarlighed, kvalitet og udvikling, i bestræbelserne på at være blandt de bedste i verden inden for hver sit felt

Se andre cases


Luk menu