Grundfos sponsorerer Badminton Danmark

Partnership har de seneste 7 år varetaget Badminton Danmarks kommercielle rettigheder og aktiviteter. I den forbindelse har Partnership formidlet et samarbejde mellem Grundfos og Badminton Danmark.

CASE FOKUS

Grundfos (rettighedskøber).

PERIODE / EVENTS

Aktiviteter og turneringer med Badminton Danmark primært i Asien, med fokus på Kina.

SERVICES

Sponsor formidling, hospitality, brandaktivering.

Grundfos 3F case_2

01. Opgaven

Som en af verdens førende virksomheder inden for pumpeløsninger, og trendsætter inden for vandteknologi, ønsker Grundfos at opnå større kendskab til deres produkter og brand blandt nye potentielle kunder – slutbrugerne – samt blandt deres nuværende kunder.

02. Løsningen

Med fokus på Asien og især Kina, har Grundfos og Badminton Danmark indgået et partnerskab, som bl.a. indeholder eksponering via det danske landshold. Derudover giver det muligheden for at bruge de danske spillere i forbindelse med unikke arrangementer, hvor Grundfos’ slutbruger kommer helt tæt på – badminton er nemlig en af de mest sete sportsgrene i Kina (ca. 250 mio. husstande kan se de største turneringer), og de danske spillere er kæmpe idoler for mange badmintonfans i Kina.

Grundfos 3F case_1

03. Resultatet

Ud over at brande Grundfos via eksponering, giver partnerskabet Grundfos mulighed for at interagere med eksisterende, og potentielle samarbejdspartnere i en helt unik ramme. Samtidig deler Grundfos og dansk badminton værdier såsom ansvarlighed, kvalitet og udvikling, i bestræbelserne på at være blandt de bedste i verden, inden for hver sit felt.