Skab loyalitet til dit brand med den rette brandaktivering

Verden i dag er fyldt med brands og budskaber. Derfor kan det være en fordel at lave en aktiveringsplan, der involverer og interagerer med din målgruppe, så du skiller dig ud fra mængden. Brandaktivering skal knytte en følelsesmæssig relation mellem forbruger og brand gennem positive oplevelser – fx events, sampling, kampagner, co-brandet produktlanceringer m.fl. som giver merværdi for forbrugeren, og selvfølgelig et større kendskab og mere loyalitet til dit brand.

Sådan hjælper vi dig med din brandaktivering


Vi oplever oftest, at vores samarbejdspartnere har brug for vores hjælp til brandaktivering i forbindelse med etableringen af et kommercielt partnerskab. Men vi hjælper også, hvis brandaktiveringen er en del af jeres marketing aktiviteter i eget regi. Processen for os er den samme.

Ofte arbejder vi med samarbejdspartnere som selv har store marketing- og eventafdelinger bag sig. I den forbindelse er det typisk de første streger omkring brandaktiveringen, som vi med til at slå, og her er vores indsigt i trends og tendenser fra markedet med til at danne et stærkere udgangspunkt for strategien.

For dig med en stor marketing- og eventafdeling i ryggen kan vi gøre forskellen, når du f.eks. vil have pitchet en ide for en eventuel samarbejdspartner, ønsker nogle specielle lokationer eller søger underholdende indslag. Der sætter vi vores store netværk indenfor hospitality- og underholdningsbrancen i spil, og det vil afgjort give dig nogle andre muligheder, end hvis du stod på egne ben.

Afhængigt af jeres behov og hvilke ønsker i har, så laver vi en konkret plan sammen med jer. Vi kan hjælpe med brainstorming af ideer, og vi kan konceptualisere ideerne, så de kan præsenteres for eksterne samarbejdspartnere eller inhouse.

Derudover hjælper vi jer med at få taget nogle konkrete skridt ift. den praktiske planlægning. Vi har igennem tiden arbejdet med en del praktiske underleverandører, så du kan trygt overlade koordineringen til os.

I forbindelse med den praktiske afvikling af jeres brandaktivering kan vi hjælpe med projektledelsen og koordinering af mandskab og underleverandører, hvis der er behov for det.

Vi har stået for mange succesfulde projekter igennem tiden, og det er vigtigt for os at levere en ydelse, der er i tråd med jeres værdier og brand. Jeres succes er vores succes.

Besøg Partnership Activation for yderligere information og inspiration til din brandaktivering.

Mulighederne for brandaktivering indenfor sport og underholdnings partnerskaber

Vi har været inde over mange gode cases. Derigennem har vi opnået stor indsigt i de mange muligheder som brandaktivering giver, når vi taler om sport og underholdning. Brandaktiveringen er afgørende for, hvordan sponsoratet bliver opfattet, men på trods af dette, bliver det tit negligeret med begrundelse af mangel på ressourcer. Derfor oplever vi ofte stor begejstring hos rettighedsejere, når en partner viser engagement og motivation for at aktivere partnerskabet.

Ofte vil brandaktivering være med afsæt i en af følgende indsatser, hvorfra et skræddersyet koncept udvikles fra.

Eksempler på aktivering indenfor sport og underholdning

  • Billetter til sport og musik som medarbejderpleje eller kundeevents
  • Hospitality og VIP treatment ifm. sportsarrangementer, koncerter eller andre events
  • Meet’n’greets, netværksmøder eller andet arbejde med opinionsledere
  • Samplings og giveaways
  • Skræddersyet kampagner og lead genering i form af f.eks. permisson opsamling
  • Co-brandet produktlanceringer eller events
  • Brandet merchandise eller målrettet publikumsoplevelser

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Kontakt os for en uforpligtende snak

Luk menu