Burger King sponsorerer ‘Vi elsker 90’erne’ og får deres eget brand aktiveret
Partnership har stået for, at formidle sponsorater for ‘Vi elsker 90’erne’ og har i den forbindelse fundet et værdimatch i Burger King, som nu har været med siden 2017.
Partnership har stået for, at formidle sponsorater for ‘Vi elsker 90’erne’ og har i den forbindelse fundet et værdimatch i Burger King, som nu har været med siden 2017.
Burger King (rettighedskøber).
Vi elsker 90’erne 2017, 2018 og 2019
Sponsor formidling, koncept udvikling, brandaktivering, event planlægning og koordinering.
Når man er partner på en musikfestival – som i dette tilfælde Vi Elsker 90’erne – er det afgørende at være relevant i forhold til publikum og også i en vis grad i forhold til Vi Elsker 90’erne. Burger King ville ud over at styrke deres brand, også gerne sikre en indtægt via salg af deres kerneprodukter.
En målrettet publikumsoplevelse, som indeholdt salg af udvalgte produkter fra Burger Kings velkendte burgermenuer fra en større salgsbod på festpladsen. Endvidere blev publikums kæreste eje, mobiltelefonen, omdrejningspunkt via mobilopladning, køb af powerbanks m.v. i et loungeområde.
Et værdimatch som både har haft et stort brandingmæssigt grundlag, kombineret med en bundlinjeorienteret aktivitet, som har skabt værdi for både Burger King og Vi Elsker 90’erne.
Sofie Navardsen, Markedschef, Burger King
“Vi har igennem 3 år haft Partnership til at varetage vores onsite aktivitet på bl.a. musikfestivalen ‘Vi Elsker 90’erne’. Partnership har sikret en perfekt afvikling af vores eventaktiviteter, og har løbende medvirket til en optimering af konceptet så vi i dag står med et komplet og serviceorienteret koncept. Jeg kan give Partnership mine varmeste anbefalinger.”